Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Pomoc

Pomoc


Nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia, które złożyłem.
W takiej sytuacji niezbędny jest kontakt z nami. Należy przekazać nam drogą mailową, bądź telefoniczną, numer zamówienia oraz imię i nazwisko. Sprawdzimy czy zamówienie zostało poprawnie złożone. Warto jednak wcześniej sprawdzić, czy nasz email nie trafił do katalogu SPAM Twojej skrzynki. Żeby temu zapobiec dodaj domenę www.viper-sport.pl do zaufanych (białej listy). Jeśli postąpisz zgodnie z naszą instrukcją, podobna sytuacja nie powinna się już powtórzyć.

Nie pamiętam hasła do sklepu Viper-sport ?
Na stronie logowania kliknij na napis "zapomniałem hasła", w wyświetlonym formularzu podaj swój adres email lub login,otrzymasz od nas mailem hasło tymczasowe oraz link, musisz kliknąć na ten link i hasło tymczasowe zostanie aktywowane, następnie zaloguj się na naszej stronie używając hasła tymczasowego, w "edycji profilu" zmień hasło tymczasowe na swoje nowe hasło i zapamiętaj je!. Od tej chwili to hasło będzie wymagane podczas kolejnych logowań w sklepie Viper-sport.

Śledzenie zamówienia
Tok realizacji swoich zamówień możesz śledzić korzystając z opcji Twoje zamówienia, dostępnej w  stopce każdej strony księgarni. Oprócz tego na adres e-mail podany podczas rejestracji otrzymywać będziesz na bieżąco wszelkie informacje związane ze stanem swoich zamówień.

Przesyłka nie dotarła, mimo że kilka dni temu otrzymałem informację o wysyłce paczki.
Koniecznie skontaktuj się z właściwym Urzędem Pocztowym lub przedstawicielem firmy (zależnie od wybranej formy przesyłki). Na stronie firm kurierskich, można sprawdzić status przesyłki podając numer listu przewozowego. Być może próbowano Ci już dostarczyć przesyłkę, ale nie było Ciebie akurat w domu i nie było możliwości zostawienia awizo. Możliwe też, że awizo po prostu zginęło. Jeśli nie znajdziesz przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej zadzwoń lub napisz do nas.Zrobimy wszystko, aby przesyłka do Ciebie dotarła.

Czy wszystkie produkty zamieszczone w ofercie można kupić „od ręki"
Wszystkie produkty, które dodałeś do swojego koszyka są dostępne "od ręki". Nasz system na bieżąco weryfikuje stan magazynu. Każdy produkt widoczny na stronie, jest opisany czy, jest dostępny „od zaraz”, „w dostawie”, „na zamówienie” zawsze sprawdzaj ten status !! W pzrypadku braku produktu zostaniesz o tym poinformowany przez obsługę sklepu.

Czy można określić dzień dostawy przesyłki do odbiorcy ?

Można, ale wyłącznie w przypadku wysyłki kurierem. Należy przy tym pamiętać, że nie zawsze kurier może dostarczyć paczkę w ciągu 24 godzin od daty nadania. Najlepiej wskazać jako dzień nadania przesyłki przez Viper-sport wcześniejszą datę (np. 2 dni przed datą dostarczenia) i osobiście ustalić z firmą kurierską dzień i godzinę dostarczenia przesyłki. Jeśli zależy Ci na tym, aby przesyłka dotarła określonego dnia, warto monitorować przesyłkę we własnym zakresie.

Jeśli zamówię kilka produktów na raz to zapłacę za jedną, czy za kilka przesyłek ?
Na pewno zapłacisz tylko za jedną przesyłkę. Zamówione przez Ciebie produkty zostaną zapakowane do jednej paczki i  zostanie przeliczona stosownie do wagi wartość opłaty za przesyłkę.

Czy można przyśpieszyć potwierdzenie opłacenia ?
Po dokonaniu wpłaty za pomocą szyfrowanego bezpiecznegopołączenia natychmiast otrzymujemy potwierdzenie zamówienia. Wysyłka następuje w dniu, w którym otrzymaliśmy bankowe potwierdzenie wpłaty na nasze konto.

Jeżeli w dziale FAQ nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie,
prześlij nam wiadomość na pewno odpowiemy na wszystkie pytania.


Przejdź do strony głównej

Nowości w naszej ofercie

Certyfikat

Nowości w sklepie

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Nasze hity

Nowości w sklepie

123456

Chmura tagów

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl