Cechy i zalety:
Czujnik EV-1Specyfikacja techniczna
|
EV-1 Czujnik |
|
|---|---|
|
Nominalne napięcie zasilania (w woltach DC) |
12 wolt systemy DC |
|
Zakres napięć pracy (wolty DC) |
10.8 – 15.6 woltów DC |
|
Pobór prądu |
30 mA |
|
SeaTalkng LEN |
1 |
|
Czujniki |
3-osiowy cyfrowy |
|
Połączenia danych |
SeaTalkng |
|
Temperatury pracy |
-20ºC do +55ºC |
|
Temperatury przechowywania |
-30ºC do +70ºC |
|
Wilgotność względna |
max 93% |
|
Oszacowanie wodoodporności |
IPX 6 |
|
Wymiary |
140mm średnica, 35mm głębokość (wliczając obudowę montażową), 95mm głębokość (wliczając uchwyt ścienny) |
|
Waga |
0.29 kg (0.64 lbs) |
|
Zgodność EMC |
Europa: 2004/108/EC, Australia i Nowa Zelandia |
|
ACU-100 |
|
|
Prąd wyjściowy napędu |
Max ciągły 7 Amp |
|
Przyłącze sprzęgła |
brak połączenia przyłącza sprzęgła |
|
Nominale napięcie zasilania |
12 woltów DC |
|
Zakres napięcia pracy |
10.8 do 15.6 woltów DC |
|
Pobór prądu (w trybie czuwania "standby") główny zasilacz |
300 mA (12 woltów DC) |
|
Pobór prądu (w trybie czuwania "standby") zasilanie SeaTalkng |
Brak zasilania do SeaTalkng |
|
SeaTalkng LEN |
N/A |
|
Wyjście mocy SeaTalkng |
Brak zasilania do SeaTalkng |
|
Oszacowanie wodoodporności |
Panel wtyków: IPX2, Elektronika napędu: IPX6 |
|
Wymiary Szer. x Wys. x Głęb. |
180 mm x 140 mm x 52mm (7.1" x 5.5" x 2.0") |
|
Waga |
0.6 kg (1.32 lbs) |
|
Jednostka kontrolna autopilota p70 |
|
|
Napięcie nominalne (wolty DC) |
12 wolt DC |
|
Zakres napięcia (wolty DC) |
9 – 16 woltów DC |
|
Rozmiar ekranu |
3.5" TFT LCD 320 x 240 pikseli |
|
Kolory |
16 bitów kolor (64 tys. kolorów) |
|
Jasność LCD |
700 cd/min² |
|
Pobór prądu |
69 mA bez oświetlenia; 134 mA 100% iluminacja |
|
Połączenia |
SeaTalkng (x2) i kompatybilne z SeaTalk1 |
|
Temperatury pracy |
-25ºC do +55ºC |
|
Temperatura przechowywania |
-30ºC do +70ºC |
|
Wilgotność względna |
93% max |
|
Wodoodporność |
IPX 6 |
|
Zgodność |
Europa 2004 /108 /EC Australia i Nowa Zelandia C-Tick, Level 2 |